Iiro Junnila
- Kalajoki 16.-17.5.2024
Iiro Junnila
4-tahtisen PK-yrityksen digimyyntiputken turboahtaus 16 minuutissa
Pienryhmäluento by Iiro Junnila
Iiro Junnila on turkulaisen digitoimiston Louhos Digitalin yrittäjä, toimitusjohtaja ja yksi perustajista.
Louhoksen ja Iiron omiin sloganeihin kuuluu ”Steriili tussuttelu ei kiinnosta ketään” sekä ”Samaa p*skaa, mutta paremmassa paketissa”.
Iiro käy tässä intensiivisessä setissään läpi PK-yrityksen näkökulmasta digitaalisen myynnin ja markkinoinnin 4 x 4 = 16 peruspilaria.
Neljä pääkohtaa:
- Verkkosivut/verkkokauppa
- Hakukoneoptimointi
- Maksettu digimainonta
- Orgaaniset sisällöt ja viestintä
Näillä neljällä pääkohdalla kullakin neljä alakohtaa. Yhteensä 16 peruspilaria.
Minuutti per pilari. Tiukka tykitys.
Ei rakettitiedettä. Ei konsulttijargonia. Ei tekoälyä.
Toimiva perusresepti, joka pysyy muodossa niinku nakkimuki ja käteinen raha.
Lisätiedot Iirolta:
0400 593 122
iiro@louhosdigital.fi