Koju Film Company
- Kalajoki 16.-17.5.2024
Koju Film Company
Porin kaupungin ilmiöksi noussut Porisuhdeneuvoja Luukkone-kampanja – ja monen monta muuta luotua tarinaa ja päähenkilöä.
Kojun luoma ja näyttelijä Armi Toivasen tähdittämä TAKKI AUKI -videosarja on kerännyt jo yli 5 miljoonaa katselukertaa eri somekanavissa. Opiskelijahakujen määrä on tuplaantunut kampanjan ansiosta.
Miten näin huimia tuloksia saadaan videoilla aikaan? Luovan videotoimisto Kojun toimitusjohtaja Heikki Oinonen, asiakkuuspäällikkö Jenni Parviainen sekä vastaava tuottaja Matias Vihko ovat puhumassa Business Festivaaleilla markkinointiviihteellisistä sarjoista joilla tehdään tuloksia.
TAKKI AUKI -sarjassa tutustumme somelähettiläs Tarjan johdolla Tampereen Aikuiskoulutuskeskukseen. Itsensä somelähettilääksi ylentänyt Tarja on koominen, mutta hyväntahtoinen hahmo, joka viljelee kameralle viattomasti omia sutkautuksiaan. Tarja kuvailee olevansa ihmisenä vähän kuin TAKK: joustava, tamperelainen ja hyvin soveltuva yli viiskymppisille… mutta myös nuoremmille.
Asiakas: Tampereen aikuiskoulutuskeskus TAKK
Idea, konsepti, tuotanto: Koju Film Company
Mitä on markkinointiviihde?
Oletko huomannut miten maailma toimii?
Klikkaamme mainoksille skip ja swipe. Valitsemme mainoskatkojen sijaan suoratoistopalvelut. Katsomme sitä, mikä viihdyttää – emme sitä, mikä ärsyttää. Jäämme pitkiksikin ajoiksi viihteen äärelle.
Markkinointiviihde on sisältöä, jota katsoja ei edes miellä markkinoinniksi. Se edistää brändiä, sitouttaa katsojaa ja luo menestystarinoita.
Lue lisää markkinointiviihteestä