mika-rubanovitsch

Mika D. Rubanovitch

  • BF Exclusive Talks, 4.10.2024

Mika D. Rubanovitch

MYYNNIN KEINOIN – IHMINEN IHMISELLE

Kuinka lisätä kohtaamisten määrää asiakkaiden kanssa?

Kuinka rakentaa henkilökohtaisesti vaikuttavuutta verkossa?

Myynnissä ihmisen kohtaaminen on murroksessa. Sosiaalisen median työkalut keräävät samaan aikaan arvostusta ja epäilyksiä. ”Eivät meidän B2B-suurasiakkaat selaile lyhytvideoita” – sanotaan.

Digitalisaatio muokkaa pelisääntöjä ja suunnitteluhorisonttia. Asiakkaan oikea-aikainen kohtaaminen ostamisen eri vaiheissa ja H2H eli human-to-human korostuvat entisestään digiaikakaudella. Ruba on lähtenyt rohkeasti asiantuntijana kohtaamaan asiakkaat somessa. Hänen osallistava ja suora tyylinsä tavoittaa potentiaalisia ostajia jo silloin, kun asiakas vasta harkitsee myynnin kehityksen toimenpiteitä.

Ruban keynote-johdannosta saat erinomaiset työkalut iltapäivän syventäviin workshop-keskusteluihin.

 

Kuka on Mika D. Rubanovitch?

Suomen johtava myyntivalmentaja, sparraaja, maan menestynein myyntikirjailija Mika D. Rubanovitsch, tuttavallisemmin Ruba, on toiminut urallaan lukuisissa myynnin ja markkinoinnin johtotehtävissä ja konsultoinut suomalaisia yrityksiä myynnin tehostamisessa. Ruba kerää kiitosta innostavana ja asiansa osaavana kouluttajana ja konsulttina, joka tarjoaa asiakkailleen korkean profiilin esimies- ja myyntitaitovalmennuksia, konsultointia sekä vaikuttajamyyntiä.

Hän valmistui kauppatieteiden maisteriksi Svenska Handelshögskolanista ennätysajassa 21-vuotiaana. Ennen ryhtymistään yrittäjäksi vuonna 2001 Ruba ehti toimia muun muassa online hotellivarausjärjestelmätoimittaja Hotelzon International Oy:n toimitusjohtajana, internetkauppa LetsBuyIt.com -yhtiön Euroopan kategoriajohtajana sekä myynti- ja kehitystehtävissä Tamrockilla, Luhdalla ja Tiedolla. Hän on työnsä puolesta asunut Chicagossa, Lyonissa, Tukholmassa ja Pariisissa.

Johtajatiimi on Ruban johdolla valmentanut menestyksekkäästi kymmeniä tuhansia myyjiä ja myynnin esimiehiä sekä konsultoinut yrityksiä myynnin tehostamisessa. Ruba on kirjoittanut 11 menestyskirjaa, joita on maailmalla eKirjoineen jo yli 60 000 kappaletta.

Ruban sisällöissä osallistujat oivaltavat miten myynnin johto ja myyjä tekee tulosta yhä kovenevassa B2B- ja B2C-ympäristössä. Vuorovaikutteinen valmennustapa takaa sen, ettei yksikään mieltä askarruttava asia jää käsittelemättä. Ruba saa kiitosta intohimoisesta ja selkeästä tavasta esiintyä. Ruba on aktiivinen vaikuttajamyyjä, keskustelija ja keskustelun herättäjä eri kanavissa.

Hänen tavoitteena on myynnin arvostuksen nostaminen Suomessa.