Sani Leino

Modernin myynnin 7 syntiä
Sani Leinon uutuuskeynote: Pöhinän sijaan raakaa konkretiaa!

Olet varmasti jo väsymiseen asti kuullut, miten myyjän tulee olla asiakasta auttava nerokas neuvonantaja, mutta mitkä tekijät aidosti tekevät tulokset myynnissä kun markkinoilla myllertää matalapaine?

Tässä puheenvuorossa Sani Leino avaa tuhansien valmennettujen myyjien ja satojen organisaatioiden kokemuksella modernin myynnin perisyntejä, joita välttämällä pärjäät paremmin muuttuvassa toimintaympäristössä.

Opit puheenvuoron aikana, mitkä asiat käännetään voimavaraksi, miksi tekoälykikkailu todennäköisesti tappaa tehokkuutesi ja miksi todennäköisesti kannattaa kieltäytyä varmoista kaupoista.

Pöllyä saavat tottakai myös teknologiat, tunneäly tarmokkuus ja tuottavuusajattelu.

Esityksessä läpikäydään myynnin muuttumattomia totuuksia, jotka pitävät pintansa vaikka pöhinämittari vilkkuisi punaisena. Raflaavasta otsikosta huolimatta, Sani on luvannut antaa jokaiselle kuulijalle konkreettisia asioita, mitä jokainen voi ottaa käyttöön heti saluunan ovista poistuttuaan.

Kuka on Sani Leino?

Sani Leino on yksi kotimaan kysytyimpiä puhujia erityisesti sosiaalisen median, myynnin digitalisaation vaikutusten ja asiakaskokemuksen tiimoilta. Hän on tunnettu energisistä ja mukaansatempaavista puheenvuoroistaan, sekä Suomessa, että ulkomailla yli 130 keikan vuositahdilla.

Tällä festariesiintyjällä on yli 10 vuoden kokemus tuloksellisesta ja palkitusta myyntityöstä B2B ja B2C myynnin parissa erityisesti ICT-, Telecom- ja Retail -puolilla. Viimeisten kymmenen vuoden aikana Sani on työskennellyt mm. Toyotalla, Gigantissa, DNA:lla, myyntiyhtiö Rainmakerilla erilaisissa myynnin tehtävissä. Viimeisimpänä Sani työskenteli teknologiahtiö ThingLinkin Europan myyntijohtajana, vastaten yritysmyynnin lisäksi kansainvälisen partneriohjelman kehityksestä ja jälleenmyyntiverkoston rakentamisesta. Marraskuusta 2017 Sani on toiminut perustamansa SALES Consulting -yhtiön toimitusjohtana ja myyntivalmentajana auttaen yritysten myyntiprosessien modernisoinnissa.

Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon maailmassa, jonka lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin.

Sani oli myös ehdolla ”Vuoden Puhuja 2017” -kilpailussa

Sani Leino

  • Turku (Logomo), 27.10.2023