Digimarkkinointi: Pelkkä löysä majuri vaiko kasvun ajuri?
Digimarkkinoinnissa ajaudutaan helposti runsauden metsikössä hukkaan ja astutaan moniin sudenkuoppiin. Miten välttää yleisimmät virheaskeleet ja keskityt askelmerkkeihin jotka tuovat todistetusti tuloksia? Fredrik Rönnlund käy tässä puheenvuorossa läpi 20v+ digimarkkinoinnin kokemuksellaan yleisimmät kuopat omista virheistään käytettyään satoja tuhansia mainoksiin, ostaessaan ison markkinointiautomaation, jolla lähetettiin pelkkiä sähköposteja – ja muita kikkoja, jotta et tee samoja virheitä.
KUKA ON FREDRIK RÖNNLUND
Fredrik Rönnlundilla on yli 20 vuoden kokemus digitaalisesta markkinoinnista niin mikroyrityksille kuin Fortune500-jäteille. Fredrik on käyttänyt uransa aikana satoja tuhansia euroja mainontaan, ollut rakentamassa lukuisia verkkosivuja ja investoinut lukuisiin markkinointi- ja myyntiteknologioihin – joskus paremmalla ja toisinaan huonommalla menestyksellä. Tällä hetkellä Fredrik toimii Leadoo Marketing Technologiesin toimitusjohtajana sekä kasvu- ja markkinointineuvonantajana sekä hallituksen jäsenenä lukuisissa kasvuhakuisissa yrityksissä.