Johanna Hermans
- Turku (Logomo), 27.10.2023
Johanna Hermans
Miten tunnettu NOCCO-brändi ponnisti tyhjästä Suomen suosituimmaksi funktionaaliseksi juomaksi?
NOCCO-juoma lanseerattiin Suomessa vuonna 2015. Heti alusta lähtien brändin tunnettuuden kasvussa hyödynnettiin menestyksekkäästi huippu-urheilijoista koostuvaa NOCCO-tiimiä. Brändi hyödynsi edelläkävijänä vaikuttajamarkkinointia ja on noussut yli kahdeksan vuoden jänteellä edelläkävijäksi alan markkinoinnissa. Nykyisin NOCCO on jo käsite sekä toimii alan lippulaivana.
Kuinka NOCCO:n tulos ja kasvu tehtiin?
Mitä tuloksia on saatu?
Kuinka brändin markkinointi katsoo tulevaan?
Johanna Hermans on markkinoinnin ja urheilu-alan ammattilainen, joka on yhdistänyt nykyisessä työssään onnistuneesti nämä kaksi. Hän toimii tällä hetkellä Vitamin Well Ab:n country marketing managerina. Koulutukseltaan hän on Kauppatieteiden maisteri.
https://www.linkedin.com/in/johanna-hermans-22b9b012/
https://www.instagram.com/johanna_hermans/