lauri-vuohensilta-artisti

Lauri Vuohensilta

Lauri Vuohensilta

Mitä ilmiön luoneella konkarilla on paljastettavaa?

Somemarkkinoinnin konkreettinen tekeminen ja tulokset

Tässä taitaa olla kotimaisista someilmiöistä se yksi kansainvälisin aura tai isoin telaketju. Miten rakennat tehokkaasti yrityksesi tavoitteita tukevan somebrändin hyödyntäen uusimpia alustoja ja analytiikkatyökaluja? Miten muutat tunnetun somebrändin suoraksi myynniksi tai yrityksesi muun brändityön tueksi?

Tässä puheenvuorossa pääset tutustumaan konkreettisiin lukuihin ja menetelmiin, jotka ovat Hydraulic Press Channel -brändin ja sen miljardien näyttökertojen takana sekä opit miten pystyt käyttämään samoja menetelmiä yrityksesi somemarkkinoinnissa. Lisäksi saat kurkistaa kulissien taakse ja nähdä, miten suunnittelimme, toteutimme ja seurasimme somemarkkinoinnin tuloksia uuden fanituotekauppamme lanseerauksen yhteydessä. Sekä tietenkin että paljonko sitä kauppaa ja voittoa sitten tuli!

Kuka on Lauri Vuohensilta?

Lauri Vuohensilta on kansainvälisesti tunnustettu sosiaalisen median vaikuttaja ja yrittäjä, joka on muuttanut intohimonsa menestyksekkääksi liiketoiminnaksi. Lauri on luonut Hydraulic Press Channel -brändin, joka on kerännyt miljardeja näyttökertoja ja yli 23 miljoonaa seuraajaa sosiaalisen median alustoilla. Laurin innovatiivinen ja äärimmäisen analyyttinen lähestymistapa sekä intohimo tavoittaa jättimäinen määrä ihmisiä ovat luoneet pohjan Hydraulic Press Channelin menestykselle.

Lauri käyttää omia kokemuksiaan ja oivalluksiaan myös opettaakseen muita somebrändien luomisessa, sisällöntuotannossa ja sosiaalisen median markkinoinnin strategioista. Laurin erityisosaamista on ihmisten huomion kiinnittäminen sekä sisällön optimointi eri alustoja ja niiden algoritmeja varten.