Mari Tauler
- BF Exclusive Talks, 4.10.2024
Mari Tauler
KUINKA KASVAJA EROTTUU MUISTA?
Maailmassa kohina lisääntyy. Myynti ei ole vain yksittäinen soitto, tapaaminen ja kauppa. Markkinoinnissakaan ei tunneta pikavoittoja, vaan tekoäly ja data ovat lisänneet eri kanavia. Viestinnästä puhumattakaan.
Kilpailuetua saavat ne kasvuyritykset, ketkä ovat valmiita erottautumaan luovasti ja rohkeasti. Kohinasta on ponnistettava strategisen ajattelun kautta monikanavaisuuteen. Samaan aikaan pohdimme, syökö monikanavaisuus viestin kärjen?
Millä keinoilla luomme kilpailuetumme vaikuttavasti näkyväksi ja ymmärretyksi?
Kuka on Mari Tauler?
Luova, rohkea ja suorasanainen.
Grundlagen oma grundlage on Mari Tauler, joka perusti toimistonsa muuttamaan markkinointiviestinnän kenttää ja toimimaan palveluyrityksenä, joka uskaltaa tehdä toisin ja reagoida uusiin haasteisiin.
Marilla on 25 vuoden kokemus tuloksellisen mainonnan ja markkinoinnin tekemisestä. Hän on tehnyt töitä projekti- ja suunnittelujohtajana noin 70 eri toimialan kanssa, vienyt rautaisen varmalla otteella tuhansia projekteja maaliin ja myynyt suunnittelua yli 20 miljoonalla eurolla. Oma toimisto oli unelma, jota lähdettiin toteuttamaan samalla ammattitaidolla vuonna 2017.
Marin johdolla Grundlage keskittyy pääsääntöisesti kartoittamaan asiakkaan liiketoiminnallisia epäkohtia ja antamaan hoitoa sinne, missä kipu on kovin.