oona-ikonen

Oona Ikonen

  • Tampere, 9.4.2024

Oona Ikonen

Onko yrityksillä tulevaisuudessa varaa olla hiljaa?

Elämme aikakaudella, jossa ihmiset viettävät entistä enemmän aikaa sosiaalisen median alustoilla niin työajalla kuin sen ulkopuolella. Sosiaalisen median rooli on yhä merkittävämpi niin työnhaussa, verkostoitumisessa, myyntityössä, ajatusjohtajuuden rakentamisessa kuin uuden oppimisessa. Jos yritys ja sen asiantuntijat valitsevat radiohiljaisuuden somen lukuisista liiketoimintahyödyistä huolimatta, niin rohkeimmat meistä voivat laskea yritykselle hiljaisuuden hintalapun – etenkin tilanteessa, jossa kilpailijat onnistuvat nappaamaan viestinnällään tämän vapaan ilmatilan. Viestinnässä hiljaisuuskin on valinta.

Oona Ikonen toimii operatiivisena johtajana Suomen ensimmäisessä ajatusjohtajuustoimisto Bonfire Agencyssä, tuoden vaikuttajaviestinnän aidolla ja persoonallisella tavalla osaksi B2B-liiketoimintaa. Oona on tunnettu herättelevästä tyylistään oivalluttaa kuulijoita ajatusjohtajuuden mukana tulevasta merkittävästä kilpailuedusta. Tampereelle hän saapuu valaisemaan kuulijoita Hiljaisuuden hintalapusta, eli rahasta ja mahdollisuuksista, joita yritykset menettävät valitsemalla hiljaisuuden.