29577_PIA

Pia Hautamäki

  • Tampere, 9.4.2024

Pia Hautamäki

Data ja alustat myynnissä – kestävä liiketoiminta

Asiakaskokemuksen siirtyminen digitaalisiin kanaviin tarkoittaa myös sitä, että dataa asiakkaista on enemmän kuin koskaan ennen. Datan olemassaolosta on kuitenkin pitkä matka sen hyödyntämiseen parempien myynnillisten tulosten aikaansaamiseksi.

Tuoretta tutkittua tietoa ja käytännön kokemuksia on luvassa Pia Hautamäen puheenvuorossa, jonka jälkeen myyntiorganisaatiot voivat hyödyntää analytiikkaa entistä paremmin.
KTT Pia Hautamäki toimii tutkijana ja yliopettajana Tampereen korkeakouluyhteisössä TAMKissa. Pia toimii useissa kansainvälissä tutkimushankkeissa tutkijana tutkien myynnin johtamista digitalisoituneissa liiketoimintaympäristöissä sekä kestävää liiketoimintaa myynnin näkökulmasta.

Pia on poikkeuksellinen akateemikko, sillä hän on ennen akateemista uraansa työskennellyt lähes 20 vuotta B2B-myynnin ja johtamisen tehtävissä suomalaisissa yrityksissä. Pian työuralle on aina läheisesti liittynyt myyntityö ja valmentaminen. Vapaa-ajallaan Pia on intohimoinen hiihtäjä ja maastopyöräilijä, äiti kahdelle ja sivutoiminen yrittäjä. Pian työelämän missiona on saada #suomikasvuunmyynnillä

Tutustu Pia Hautamäen LinkedIn-profiiliin.