Voiko ilmiön synnyttää puhtaasti orgaanisesti?
Näin on tehty Suomen seuratuimmat TikTok-yritystilit
Somemarkkinoinnissa puhutaan paljon näyttökerroista. Eikö festival-yleisö tarvitse asian suhteen kättä pidempää ja pääsyä konkreettisten esimerkkien äärelle? Sinne onkaloon missä ne kuuluisat eurot lymyilevät?
Harva on pystynyt tähän Suomessa.
Paitsi, että tällä porukalla on itse kasvatettu lifestyle-brändi VISU, jonka ympärille he ovat kasvattaneet Suomessa +170 000 seuraajan yhteisön, he vastaavat mm. Kauppakeskus Redin, SOK:n, Koti Puhtaaksi Oy:n, Viikinkiravintola Haraldin ja Antin autokoulun somen osa-alueista.
Nämä kundit tuottaa lyhytvideoita brändeille, ja ovat matkalla kohti orgaanisen markkinoinnin häkkeri-statusta.
Tässä esityksessä kuulet referenssien kautta, kuinka orgaanisia tuloksia on tehty.